De enige glasvezelreparatieset op de markt die alles bevat wat je nodig hebt om je werk te doen! Gemaakt voor jou Van professionals voor professionals! Glasvezel is een zeer gewaardeerd materiaal voor de scheepsbouw. En een ander groot voordeel is dat bijna elke schade aan glasvezelboten kan worden gerepareerd.
Materiaal: Reparatieset
solidian Connector Conn Fix beschermt de vezels van de solidian Connector Open End tegen barsten en beschadiging tijdens de installatie. Het bedekt de scherpe rand van de muur, in het gat waarin de solidian Connector Open End is geïnstalleerd. Ook houdt het de vezels in het midden van het gat vast.
Materiaal: PVC
Breedte: r=25mm
Diepte: 8mm
kelteks CARGO SYSTEM is een oplossing gebaseerd op onze langdurige ervaring in de industrie. Het is geschikt voor zware ladingen en niet-standaard maten dankzij de gemakkelijk inklapbare zijwanden. Als je genoeg ruimte in je bedrijf hebt, stop dan met lezen! Of ren je ook rond als een kip zonder kop en heb je moeite om meer ruimte te vinden voor je goederen of je volgende machine? Je zou de kans kunnen missen om het geld te verdienen dat je bedrijf sterker maakt. Het CARGO SYSTEM is wat we hebben ontwikkeld voor onze eigen fabriek! We hebben ons eigen opslag- en transportsysteem ontwikkeld dat al onze mogelijke problemen oplost.
laadcapaciteit: 3,2 m3
Netto gewicht: 300 kg
Maximale belasting: 2000 kg
solidian Connector Conn Fix beschermt de vezels van de solidian Connector Open End tegen barsten en beschadiging tijdens de installatie. Het bedekt de scherpe rand van de muur, in het gat waarin de solidian Connector Open End is geïnstalleerd. Daarnaast houdt het de vezels in het midden van het gat vast.
Materiaal: PVC
Breedte: r=66mm
Diepte: 10mm
Speciaal ontwikkelde flexibele netten in combinatie met elektrogeleidingscoatings bieden een hoge treksterkte en uitstekende elektrogeleidingseigenschappen.
solidian eGRID is nu ook beschikbaar met verschillende geleidend oppervlakbehandelingen voor speciale toepassingen waarbij elektrische geleiding belangrijk is.
Wat is het probleem?
Hoewel ruwe koolstofvezels zelf zeer goede elektrische geleiding hebben, zijn textielversterkingen meestal geïmpregneerd met een polymeer dat het net isoleert. Afhankelijk van het product en het impregnerende polymeer is het oppervlak van de koolstofvezels meer of minder bedekt en kan het niet elektrisch worden verbonden.
De nieuwe technologie stelt ons in staat om een volledig geleidend oppervlak van de versterking te genereren en alle koolstoffilamenten met elkaar te verbinden tot één geleidend geheel.
Materiaal: Koolstofvezel